zaterdag 11 oktober 2014

Kadootje en tag

Alweer een jarige, dus ik heb weer een kadootje gemaakt.

De woorden zijn van MDF en heb ik gekocht bij de Action. Ik heb ze gedeeltelijk beplakt met muziekpapier en daarna wit geverfd.
De vogeltjes zijn van chipboard en bewerkt met gesso, distress inkt en vernislijm waar ik de heattool opgezet heb waardoor de lijm wat gaat bubbelen tijdens het drogen.
Verder heb ik natuurlijk weer bloemen en roosjes gebruikt.

Bij het kadootje heb ik een tag gemaakt.
Ik heb het label, het vogeltje en de klok uitgestanst, het kroontje is van chipboard. Het kroontje en een gedeelte van de klok is bewerkt met embossingpoeder. Nadat ik alles (behalve de roosjes en de veertjes) had opgeplakt, heb ik het geheel bespoten met 2 kleuren glimmermist. Tenslotte heb ik de tag afgemaakt met een stempel, roosjes, veertjes, kant en lint.

Geen opmerkingen: