zaterdag 25 oktober 2014

Art Journal & Big Shot

Je merkt pas hoe vaak je iets gebruikt als het er niet is...
Halverwege een kaartje en ik kon echt niet verder. Mede dankzij de lieve dames van Nellie Snellen kan ik weer stanzen, wat een super(snelle) service!
Ik ben nu de trotse bezitter van een Big Shot en daar zijn mijn zere handjes ook erg blij mee, wat een verschil met de Cuttlebug!

Omdat ik toch niet verder kon met mijn kaartje, kon ik mooi mijn Spectrum Noir markers uitproberen.

Ik vond het best nog wel lastig, voorlopig nog maar even oefenen.

Gisteravond lekker aan het prutsen geweest voor mijn Art Journal.
Dat ligt nog te drogen dus kan ik nog niet helemaal afmaken.
Als het klaar is komt het hierin

3 opmerkingen:

Danoesja zei

Wauw Irene, dit is echt zoooo mooi, ik ben er weg van.
Lieve groetjes, Danoesja

Danoesja zei

Fijn dat je nu weer lekker kan snijden met de big shot, veel plezier ermee.
Lieve groetjes, Danoesja

Irene zei

Dank je wel Danoesja, ik ga er bijna van blozen.

De bigshot is echt heel fijn om mee te werken, mijn reumahandjes zijn er erg blij mee!